გეგმა, რომლის ზედმიწევნით შესრულების შემთხვევაში, შესაძლოა 2030 წლისთვის ბათუმის სატრანსპორტო ინფრასტრუქტურა უჩვეულოდ მოწესრიგებული იყოს – გაეროს განვითარების პროგრამის ფარგლებში შემუშავებული სტრატეგია საკრებულოს ჯერ არ დაუმტკიცებია. ამ ეტაპზე კვლავ საჯარო განხილვები მიმდინარეობს.
ქაოტური მოძრაობის მინიმუმამდე დასაყვანად ერთ-ერთი რეკომენდაცია სამარშრუტო ტაქსების მუნიციპალური ავტობუსებით ჩანაცვლებაა. ბათუმის მერი იწყებს სამარშრუტო ხაზების შემცირებას, თუმცა ამის შესახებ ჯერ მძღოლებმა არაფერი იციან.