ტურიზმის ბრენდინგი და საქართველოს მარკეტინგული წარმოჩენის პერსპექტივები, მობილური ფოტოგრაფია, ტურისტული კოლაბორაციები და პარტნიორობა - ამ მიმართულებებზე ბათუმში სექტორის წარმომადგენლებმა ისაუბრეს.
საქართველოს ტურიზმის ინდუსტრიის ალიანსის შეხვედრა აჭარის რეგიონში აღნიშნული სფეროს წარმომადგენლებთან 4 საათის განმავლობაში მიმდინარეობდა. შეხვედრის ფარგლებში - ტურიზმის ვიზუალური ნარატივის შექმნისა და ამბის თხრობის შესახებაც ისაუბრეს.
საქართველო , როგორც ბრენდი, რა პერსპექტივა აქვს ქვეყანას საკომუნიკაციო სივრცეში? - ეს იყო მთავარი შეკითხვა, რომელსაც კონკრეტული მაგალითებით გასცეს მომხსენებლებმა პასუხი. პროექტი USAID -ის მხარდაჭერით ქუთაისსა და ბათუმში გაიმართა.