მედია 2018 წელს

19 დეკემბერი 2018, 00:00 1742 ნახვა

არჩევნებამდე რამდენიმე დღით ადრე, ტელეკომპანია იბერიას საინფორმაციო სამსახურის მუშაობის შეჩერება, პოლიტიკური გავლენები მედია ორგანიზაციებზე,  სიტყვიერი თავდასხმები და საქმიანობის ხელისშეშლის ფაქტები ჟურნალისტებზე, გაზრდილი მიმართვიანობა ეთიკის ნორმების დარღვევის თაობაზე ჟურნალისტების მხრიდან - არასრული ჩამონათვალია იმ ტენდენციებისა, რომელიც 2018 წელს დაფიქსირდა.

ამასთან, მედია ექსპერტები ამბობენ, რომ მთავარი  პრობლემა, რომელმაც პიკს წინასაარჩევნო პერიოდში მიაღწია მედიის   პოლარიზებაა. ამაზე საუბარია იმ მონიტორინგის შედეგებშიც, რომელიც საარჩევნოდ საქართველოში მედიის მუშაობასთან დაკავშირებით მომზადდა.

თეონა ხარაბაძე
ჟურნალისტი

ამავე კატეგორიაში

#უსმინეთ!

არჩევნები 2024

პოპულარული

ამინდი