სასურველია რელიგიური განათლება საჯარო განათლების ნაწილი იყოს – ამის შესახებ რეკომენდაციებს ისეთი საერთაშორისო ორგანიზაციები გასცემენ, როგორებიცაა გაერო, იუნესკო, ევროკომისია, ევროსაბჭო და ეუთო.
აღსანიშნავია, რომ რელიგიის სწავლება ევროპის უმეტეს ქვეყნებში სასკოლო კურიკულუმის ნაწილია, ისწავლება სხვადასხვაგვარად - ცალკე საგნად, ან ინტეგრირებულად. დღეს უკვე სპეციალისტები აღარც საქართველოში დაობენ სკოლებში რელიგიური განათლების აუცილებლობაზე.
ცნობილია რომ რელიგიის გაკვეთილების სკოლებში დაბრუნებას საქართველოს განათლების სამინისტრო გეგმავს, თუმცა ჯერ-ჯერობით ეს იდეა დამუშავების პროცესშია. “კვლევები ადასტურებს, რომ იმ მოსწავლეებს, რომლებსაც გარკვეული, ობიექტური, ცოდნა აქვთ მიღებული სხვადასხვა რელიგიაზე, უფრო ტოლერანტულები არიან” – ვკითხულობთ სახალხო დამცველთან არსებული ტოლერანტობის ცენტრის ვებ-გვერდზე.
ვინ ჩაატარებს გაკვეთილებს? იქნება თუ არა გაკვეთილები მრავალფეროვანი? ხომ არ დავდგებთ არაკვალიფიციური სწავლების წინაშე? შენიშვნები და რეკომენდაციები ნათია ლომაძემ მოისმინა.