საიმიჯო კლიპები ქვეყნის პოპულარიზაციისთვის. ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ 14 მიზნობრივი ქვეყანა შეარჩია, რომლებშიც მოახლოებულ ზაფხულის სეზონთან დაკავშირებით მათი ჩვენება მოხდება. შერჩეული 14 დან 4 ქვეყნის მაუწყებელში განთავსდება ვიდეო რგოლები, რომლისთვისაც 4 მილიონ ლარზე მეტი დაიხარჯება. ამავე კამპანიის ფარგლებში დაიწყო ქვეყნის შესახებ ინტერნეტმანკერტინგიც. საუბარია გუგლისა და იუთუბის ათვისებაზე, სადაც ტურისტული კლიპები და სურათები განთავსდება. ამისთვის კი 3 მილიონ ნახევარი ლარი დაიხარჯება. ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციაში ვარაუდობენ, რომ წელს დაგეგმილი აქტივობის შედეგად 6 მილიონამდე ტურისტული ჩამოვა. ქვეყნის უკეთ გაცნობის მიზნით აღნიშნული პიარ კამპანია ევროპულ ქვეყნებში ასევე არაბეთის გაერთიანებული საემიროშიც მოხდება.