ნახევარ მილიონ ლარზე მეტი რეკლამებისთვის – “ქართული ოცნება” ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნებზე პარტიის კანდიდატების სატელევიზიო რეკლამირებაში 600 ათას ლარს დახარჯავს.
გარდა ამისა რეგიონში არსებული, კერძო კომპანიების ბილბორდების უმეტესობა სწორედ მმართველ პარტიას აქვს ათვისებული. სარეკლამო ბანერების განთავსებას საერთოდ არ გეგმავს “ერთიანი ნაციონალური მოძრაობა.” რამდენიმე ბილბორდი ექნება “ევროპულ საქართველოს” და სხვა პოლიტიკურ პარტიებს. თეონა ხარაბაძე არკვევდა საარჩევნო სუბიექტების სარეკლამო ხარჯებს, ასევე როგორ განაწილდა თანხები მედია საშაულებებში.